Değerli okurlarım bu yazımda sizlerle e-ticaret alanında
verilen reklamlar ile alakalı olarak fikirleri sizlerle paylaşıyor olacağım.
Öncelikle bilmenizi istediğim husus e-ticaret alanının günümüzdeki yeri ve
önemidir. E-ticarete geçiş yapan firmaların başarıları kısa sürede tüm sosyal
mecralarda duyulmakta ve her geçen yıl markalaşmaya bir adım daha
yaklaşmaktalar. E-ticaret sisteminde reklam fikirleri denildiği zaman hiç
kuşkusuz ki bu reklamcılığın başında Google ’un sunmuş olduğu reklam araçları
gelmektedir. Google ‘un en büyük reklam araçlarından olan Adwords, internet
ortamında reklamlarınızı birçok site ve aramalarda gösterdiği için doğru hedef
kitleye ulaşmanız oldukça kolay ve pratik diyebilirim. Google Adwords, tıklama
başına maliyet (TBM) ile çalışan bir sistemdir. Biraz daha açacak olursam,
reklamlarınız tıklandığında ödediğiniz tutardır diyebiliriz. Google Adwords
kullanımı oldukça kolay olsa da stratejisini oluşturmak oldukça zor
diyebilirim. Google reklam oluşturabilmeniz için size birçok kaynak sunmuştur.
Ancak bu kaynakların stratejiye dayalı olmadığı açıktır. Burada sizlere önerim
doğru hedef kitlenize reklamlarınızı ucuz bir maliyete göstermek istiyorsanız Adwords uzmanı ile çalışmanız sizin
için en sağlıklı yöntem olacaktır. Google, reklam aracı için birçok kaynak
bilgiyi sizlere sunmuştur. Ancak unutmayın ki Google’da buradan para kazanmak
istiyor ve sizin ne kadar maliyet harcadığınız Google için oldukça önemlidir.
Reklamlarınızı doğru bir şekilde oluşturmak sizin maliyetinize elbette
yansıyacaktır. Adwords uzmanı, az
maliyete çok büyük işler yapabildiği gerçeğini zamanla firmanızı markalaşmaya götürdüğünde
çok net bir şekilde anlayabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Mesajınız onaylanmıştır. Teşekkür ederim.