18 Haziran 2015 Perşembe

E-Ticaret Reklam Fikirleri

Değerli okurlarım bu yazımda sizlerle e-ticaret alanında verilen reklamlar ile alakalı olarak fikirleri sizlerle paylaşıyor olacağım. 
Öncelikle bilmenizi istediğim husus e-ticaret alanının günümüzdeki yeri ve önemidir. E-ticarete geçiş yapan firmaların başarıları kısa sürede tüm sosyal mecralarda duyulmakta ve her geçen yıl markalaşmaya bir adım daha yaklaşmaktalar. E-ticaret sisteminde reklam fikirleri denildiği zaman hiç kuşkusuz ki bu reklamcılığın başında Google ’un sunmuş olduğu reklam araçları gelmektedir. Google ‘un en büyük reklam araçlarından olan Adwords, internet ortamında reklamlarınızı birçok site ve aramalarda gösterdiği için doğru hedef kitleye ulaşmanız oldukça kolay ve pratik diyebilirim. Google Adwords, tıklama başına maliyet (TBM) ile çalışan bir sistemdir. Biraz daha açacak olursam, reklamlarınız tıklandığında ödediğiniz tutardır diyebiliriz. Google Adwords kullanımı oldukça kolay olsa da stratejisini oluşturmak oldukça zor diyebilirim. Google reklam oluşturabilmeniz için size birçok kaynak sunmuştur. Ancak bu kaynakların stratejiye dayalı olmadığı açıktır. Burada sizlere önerim doğru hedef kitlenize reklamlarınızı ucuz bir maliyete göstermek istiyorsanız Adwords uzmanı ile çalışmanız sizin için en sağlıklı yöntem olacaktır. Google, reklam aracı için birçok kaynak bilgiyi sizlere sunmuştur. Ancak unutmayın ki Google’da buradan para kazanmak istiyor ve sizin ne kadar maliyet harcadığınız Google için oldukça önemlidir. Reklamlarınızı doğru bir şekilde oluşturmak sizin maliyetinize elbette yansıyacaktır. Adwords uzmanı, az maliyete çok büyük işler yapabildiği gerçeğini zamanla firmanızı markalaşmaya götürdüğünde çok net bir şekilde anlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız onaylanmıştır. Teşekkür ederim.