Değerli okurlarım bu yazımda sizlerle Google Adwords ile
reklam verme yöntemlerinden bahsedeceğim. Günümüzde tüm firmaların artık yavaş
yavaş e-ticaret sistemine döndüğünü açık bir şekilde gözlemlemekteyiz. Haliyle
birçok firmanın e-ticaret sistemine adım atarken afalladığını ve ne yapması
gerektiği hakkında bilgisi olmadığını söyleyebiliriz.
Bazı firmalar ise e-ticarete geçiş yöntemlerinde sıkıntı
yaşamasa da diğer firmaların en büyük sıkıntısı bir anda her alana
yönelmesidir. Aslında yanlış bir kavram değil bir anda her alana dağılmak,
yanlış olan kısım doğru stratejiyi uygulayamamasıdır. Sizlere makalemin bu
bölümünde süreçlere nasıl yaklaşmanız gerektiği ve bu süreçler içerisinde yer
alan reklam verme yöntemlerinden bahsedeceğim. E-ticaret sistemine aday
firmalar, öncelikle sosyal medya kanallarını oluşturup her alanda güncel
paylaşım veya müşterilerine desteği sorunsuz şekilde yerine getirmelidir. Her
şeyden önce en önemli unsur müşteri ilişkileridir. Bir firmanın her alanda
müşterilerine yanıt verebilmesi günümüzde olası bir durum olsa bile bunu
yapmayan birçok firma hala mevcuttur. Bu müşteri ilişkileri açısından büyük bir
kayıp ve unutmayın ki sizleri marka haline getirecek tek şey müşterilerinize ve
çalışanlarınıza vermiş olduğunuz değerdir. Bu unsuru gerçekleştirdikten sonra,
yavaş yavaş reklamcılık olaylarına adım atmanız gerekmektedir. Eğer firmanızı
Brand (marka) yapmak istiyorsanız, bu unsuru çok iyi kullanmanız gerekmektedir.
Bu unsuru tek başınıza oluşturmanızı pek önermemekteyim bunun başlıca sebebi
doğru yerde doğru strateji çok önemlidir. Bu alanda Adwords Uzmanı ile tanışmanızı önermekteyim, bu uzmanlar sayesinde
markalaşma yolunda önemli adımlar atabilirsiniz.
Adwords uzmanlarının en büyük avantajı müşteri gibi düşünüp
reklamlarınızı doğru amaca az bütçeler ile ulaştırmasıdır. Gelelim doğru bir
şekilde reklam verme yöntemlerine, birçok firma Adwords Uzmanı ile çalışmadığından dolayı yanlış yöntemler ile
reklamlara çok büyük paralar dökmektedir. Reklam oluştururken müşteri gibi
online ortamda düşünebilmeniz çok önemlidir. Eğer internet kullanıcısının
hareketlerini ölçemiyorsanız doğru kitleye reklamlarınızı ulaştıramazsınız.
Kitlenizi doğru belirlemeli ve kitlenizin dışındaki alanlarda reklamlarınızın
görüntülenmemesini sağlamalısınız. Aksi durumlarda diğer alanlarda da tıklama
başına maliyet (TBM) ödersiniz. Buda sizin günlük bütçenizi kolayca bitirir ve
sitenize müşteri çekemezsiniz. Burada size tavsiyem işi bilen bir uzman ile
çalışmanız bu konuda yardıma ihtiyacınıza var ise tarafıma iletişim sayfasından
ulaşabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Mesajınız onaylanmıştır. Teşekkür ederim.