23 Haziran 2015 Salı

Google Adwords ile Reklam Verme Yöntemleri

Değerli okurlarım bu yazımda sizlerle Google Adwords ile reklam verme yöntemlerinden bahsedeceğim. Günümüzde tüm firmaların artık yavaş yavaş e-ticaret sistemine döndüğünü açık bir şekilde gözlemlemekteyiz. Haliyle birçok firmanın e-ticaret sistemine adım atarken afalladığını ve ne yapması gerektiği hakkında bilgisi olmadığını söyleyebiliriz.
Bazı firmalar ise e-ticarete geçiş yöntemlerinde sıkıntı yaşamasa da diğer firmaların en büyük sıkıntısı bir anda her alana yönelmesidir. Aslında yanlış bir kavram değil bir anda her alana dağılmak, yanlış olan kısım doğru stratejiyi uygulayamamasıdır. Sizlere makalemin bu bölümünde süreçlere nasıl yaklaşmanız gerektiği ve bu süreçler içerisinde yer alan reklam verme yöntemlerinden bahsedeceğim. E-ticaret sistemine aday firmalar, öncelikle sosyal medya kanallarını oluşturup her alanda güncel paylaşım veya müşterilerine desteği sorunsuz şekilde yerine getirmelidir. Her şeyden önce en önemli unsur müşteri ilişkileridir. Bir firmanın her alanda müşterilerine yanıt verebilmesi günümüzde olası bir durum olsa bile bunu yapmayan birçok firma hala mevcuttur. Bu müşteri ilişkileri açısından büyük bir kayıp ve unutmayın ki sizleri marka haline getirecek tek şey müşterilerinize ve çalışanlarınıza vermiş olduğunuz değerdir. Bu unsuru gerçekleştirdikten sonra, yavaş yavaş reklamcılık olaylarına adım atmanız gerekmektedir. Eğer firmanızı Brand (marka) yapmak istiyorsanız, bu unsuru çok iyi kullanmanız gerekmektedir. Bu unsuru tek başınıza oluşturmanızı pek önermemekteyim bunun başlıca sebebi doğru yerde doğru strateji çok önemlidir. Bu alanda Adwords Uzmanı ile tanışmanızı önermekteyim, bu uzmanlar sayesinde markalaşma yolunda önemli adımlar atabilirsiniz.

Adwords uzmanlarının en büyük avantajı müşteri gibi düşünüp reklamlarınızı doğru amaca az bütçeler ile ulaştırmasıdır. Gelelim doğru bir şekilde reklam verme yöntemlerine, birçok firma Adwords Uzmanı ile çalışmadığından dolayı yanlış yöntemler ile reklamlara çok büyük paralar dökmektedir. Reklam oluştururken müşteri gibi online ortamda düşünebilmeniz çok önemlidir. Eğer internet kullanıcısının hareketlerini ölçemiyorsanız doğru kitleye reklamlarınızı ulaştıramazsınız. Kitlenizi doğru belirlemeli ve kitlenizin dışındaki alanlarda reklamlarınızın görüntülenmemesini sağlamalısınız. Aksi durumlarda diğer alanlarda da tıklama başına maliyet (TBM) ödersiniz. Buda sizin günlük bütçenizi kolayca bitirir ve sitenize müşteri çekemezsiniz. Burada size tavsiyem işi bilen bir uzman ile çalışmanız bu konuda yardıma ihtiyacınıza var ise tarafıma iletişim sayfasından ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız onaylanmıştır. Teşekkür ederim.